الثلاثاء، 1 يوليو 2008

تنويه

رجاءاً علي كل من يسكن خارج القاهره الكبري كسكان الاسكندريه ويريدون المشاركه الفعاله بالحمله
تجميع عشرة افراد يريدون المشاركه الفعليه بالحمله
سيتم بعد ذلك التنسيق معهم وتحديد مهامهم من خلال التواصل عن طريق بريد الحمله
و ارسال عضو فعال من اعضاء الحامله الحالين اليهم للقيام بورشه عمل معهم للتعريف بالحمله وخطواتها
حباًً في رسول الله

هناك 13 تعليقًا:

بنت الصالحين يقول...

ماشاء الله

طيب لازم اجمع عشره من عندي


بسيييييييييييييطه


طيب تعرفي لو كنتي قولتي من بدري كنت جيتلك بكره يااااااااااااه اصليس مبعرفش اي حاجه في اي حاجه في القاهره وبخاف من الزحمه
هههههههههههههههههههه


هبعتلك بيااناتي والترجمه كمان



قولي لايمان اني اسفه انا مكنتش اعرف انها بتكتبلي المقاطع اللي عايزة تترجم

ياحبيبتي ياايمان


ربنا معاكي ويجزيكم كل خييييييييييييير



في فوكيرات جديده بفكر فيها وهقولك عليها اما تستمخ
:))))

بنت الصالحين يقول...

اه نسيت

جزاك الله خيرا انك وافقتي علي اننا نوسع مجهودنا ونخليها كمان في المحافظات


ربنا يكرمك يالعلها :P
انتي وكل فريق العمل


واللوجو حلووووووو اوي

Unknown يقول...

انا من سكانالاقاليم
واحاول لو فى حد ننسق سوى
عايزة اشارك ولو نستونى بجد هزعل جدا
جزاك الله خيراا
ان شاء الله اجيب العشرة

غير معرف يقول...

يعني يا بنتي انت يتفضحيني هناك و تيجي توشوشيني هنا
ماشي يا ستي

و موضوع العضاء اللي انتي ممكن تجمعيهم عندك لو حصل انا اللي حاجي عندك و لو علي جمل بس يا رب ما تطلعيش فى الصعيد الجواني : ))

المهم احقاقا للحق انا اللي غلطانه فى موضوع الكتاب و كتابته و علي العموم اللي حتصحح الغلط ده حتكون ان شاء اله بنات افكاري فى الاجتماع النهراده حتاخد الكتاب و تديني جملتين علي ادي اترجمهم : ))))

مستنين نشوفك يا عاشقه الفردوس

غير معرف يقول...

نهر الحب

شكرا يا حبيبتي لاهتمامك و انك عايزه تتضيفي لحمله " حبا فى رسول الله " و حالا حادخل المدونه عندك اسيبلك المايل بتاعي وابعتيلي ننسق مع بعض

المسلمين بخير االحمد لله حبا فى رسول الله مش محتاجه تكون قاهري او اسماعيلي او اهلاوي : )))))))
حبا فى رسول الله محتاجه تكون مسلم صاحب نخوه و عندك عزيمه 1% من عزيمه نبينا خاتم المرسلين لاحياء السنه الطيبه و قلب الموازين الل يمالت عشان تعدل تاني علي ايد امته اللي المفروض نستحق شفاعته

نستحق دي تحتها تالت خطوط حمر

بحبوكوا كلوكوا في الله

لعلها خير انتي فين واحشتيني يا بنتي

الباحث عن الحقيقة يقول...

انا بمسى بس
او بصبح
او احسن حاجه
نقول السلام عليكم

Gannah يقول...

السلام عليكم
الحقيقة انا نفسى اشارك بس مش عارفة اعمل ايه لانى خارج مصر.
انا أضفت شعار الحملة الى مدونتى ورابط يدخل المدونة هنا
ربنا يوفقكم
تحياتى

rovy يقول...

السلام عليكم
الحمد لله اخيرا عرفت ادخل البلوج من مدونة اختى الحبيبه موناليزا ..
اتمنى فعلا يكون لى دور معاكم و ربنا ييسر لنا الامور ان شاء الرحمن ..
انا من الاسكندريه ..
ربنا يوفقكم و يهدينا جميعا لما يحب و يرضاه .

غير معرف يقول...

نهر الحب بجد انا باحاول اوصلك عشان اسيبلك المايل بتاعي عشان نقدر نتكلم مع بعض عن الحمله بس يا هاااانم ما فيش لينك بتوصلني ليكي : ))) المهم احنا مش قادرين ننساكي طبعا اللي في قلب في القلب :))) بصي يا حبيبتي ابعتيلي علي المايل eshelbaia@GMAIL.COM وانا حتابع معاكي مواضيع الحمله حبا فى رسول الله
ومستانياكي
الشلام عليكم ورحمه الله وبركاته

مجداوية يقول...

السلام عليكم

حلو جدا الشعار الجديد وبسيط ومعبر

بارك الله فى منفذه ,,الشعار ده مين اللى عمله يا أختى ايمان
ده النهائى ؟
بس أنا حأضعه فى مدونتى لأنه بالفعل جميل حتى لو لم يكن النهائى


بارك الله لكم جميعا

غير معرف يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
غير معرف يقول...

اختي حبيبه قلبي مجداويه الشعار ده للمطبوعات و الشعارات المتغيره و الاهداف الجميله للحمله لانه الاساسي فيه الجامه و حبا فى رسول الله و الفراغ الابيض ممكن تحطي فيه اللي انتي بتحبيه مثلا

حجابي عزتي كرامتي حياتي

وانا الدمعه فرت من عيني لما قولتي انه مش نهائي انا طلعت عيني فيه كنت لا انام :))) و فى الاخر لعلها خير بكل بساطه قالت مره لا يا ايمان ما يصحش كده يا ماما لفظ الجلاله يكون اكبر من الكلام اللي حواليه رجاءاً غيريه
واذا بي ابتدي من اول وجديد بس المره دي بلفظ الجلاله لان لعلها خير اخجلتني جداااا و اتبنيت الفكره حواليها فى ااقل من عشر دقايق و كانت مبعوته الي لعلها خير ووافقت عليها متفضله ونزلتها شعار المطبوعات و الكروت و كارنيهات العضويه

ده استهلال لا بد منه : ))) عشان ااقولك ان الشعار بتاعك للحمله هو الرسمي علي المواقع و المنتديات و النت ككل لانه اوضح واوقع علي النت و هو اللي اي شخص يتفضل بانه يحط لينك عنده لحبا في رسول الله يستخدم الشعار بتاعك مشكورا

كنا مفتقدينك جدا جدا جدا فى الاجتماع و كارنيه العضويه بتاعك معايا : )) الرصاصه ما تزال في جيبي : ))

مجداوية يقول...

السلام عليكم


لالالالالالا والله ما قصدت ما فهمتيه أنا كنت بأستفسر لأنى أعرف ان كان فيه شعار آخر ولا أعرف هل هذا أم غيره
ده عجبنى جدا لأنه بسيط ومعبر وان كانت بس ليا ملحوظة صغننه لا تؤثر عليه أبدا وهى زيادة المساحة البيضاء المحيطة عشان الكتابة تكون مستريحة مش مضغوطة ,,تسلم ايدك بجد يا ايمان وربنا يجعله فى ميزان حسناتك ووالله أختى الحبيبة لو استخدم فى كل المواقع لكفى به لأنه بالفعل جميل ولكن امتنانى لا حد له لكم لأنكم جعلتمونى أساهم معكم بأى شىء وكمان ليا كارنيه عضوية فهو شرف وأى شرف أكون معكم وربنا ييسر الأمور وانهى امتحاناتى ويكون لنا لقاء قريب
ان شاء الله

حبا فى رسول الله